Rekrutacja

Konsultant Service Desk IT - Warszawa

Obowiązki:

  • zdalne wsparcie użytkowników i obsługa zgłoszeń w obszarze IT: (komputery osobiste, urządzenia peryferyjne, systemy operacyjne, pakiet Office)
  • analiza, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
  • udzielanie porad informatycznych
  • konfiguracja sprzętu i oprogramowania w ramach projektów wdrożeniowych
  • monitorowanie i analiza wydajności systemów IT
  • realizacja zadań administracji, wsparcia i utrzymania systemów IT
  • aktualizacja bazy wiedzy, wsparcie w tworzeniu procedur utrzymania
  • wspomaganie działu serwisu (prace wdrożeniowe u Klientów)

Oczekiwania:

  • znajomość budowy i funkcjonowanie sprzętu komputerowego
  • znajomość na poziomie administracyjnym systemów Windows/Linux
  • umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • komunikatywność oraz asertywność
  • znajomości zagadnień sieciowych (urządzenia sieciowe, protokoły TCPIP, model OSI, firewall)
  • umiejętność instalacji i konfiguracji urządzeń peryferyjnych
  • gotowość do pracy w trybie zmianowym, 24/7
  • mile widziane doświadczenie w pracy we wsparciu IT użytkowników końcowych
  • mile widziana znajomość na poziomie serwisowym komputerów klasy PC, drukarek i innego sprzętu IT (montaż/ wymiany podzespołów/ diagnoza)
  • mile widziana znajomość zagadnień Active Directory i/lub systemy backup / macierze dyskowe

Konsultant Pierwszej Linii Wsparcia IT - Rotmanka / Warszawa

Obowiązki:

  • przyjmowanie, kategoryzacja i rejestrowanie zgłoszeń z obszaru IT (wsparcie użytkownika końcowego)
  • pomoc zdalna i obsługa zgłoszeń według określonych procedur (diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników)
  • przekazywanie zgłoszeń do właściwych linii wsparcia, udzielanie informacji o stanie realizacji zgłoszeń

Oczekiwania:

  • znajomość budowy i funkcjonowania sprzętu komputerowego
  • znajomość podstaw administracji systemu Windows
  • dobra znajomość pakietu Office oraz narzędzi pracy grupowej
  • umiejętność zdalnej instalacji i konfiguracji urządzeń peryferyjnych
  • doświadczenie w pracy we wsparciu IT użytkowników końcowych
  • gotowość do pracy w trybie zmianowym
  • komunikatywność oraz asertywność
  • umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • dobra organizacja pracy i umiejętność radzenia sobie ze stresem
  • wysoka kultura osobista i swoboda w komunikacji werbalnej
  • mile widziane przeszkolenie i doświadczenie w call/ contact center

Specjalista Serwisu IT - Warszawa

Obowiązki:

  • obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN)
  • diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
  • konfiguracja i instalacja sprzętu i oprogramowania w ramach projektów wdrożeniowych
  • realizacja zadań administracyjnych oraz monitorowanie i analiza wydajności systemów

Oczekiwania:

  • znajomość budowy i funkcjonowanie sprzętu komputerowego
  • znajomość na poziomie podstaw administracji systemów Windows/Linux
  • umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania nieoczekiwanych problemów
  • znajomości sieci LAN/WAN (IPv4) (konfiguracja urządzeń sieciowych)
  • umiejętność instalacji i konfiguracji urządzeń peryferyjnych
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
  • prawo jazdy kat. B
  • komunikatywność i asertywność
  • mile widziane doświadczenie w pracy we wsparciu IT użytkowników końcowych
  • mile widziana znajomość na poziomie serwisowym komputerów klasy PC, drukarek i innego sprzętu IT (montaż/ wymiany podzespołów/ diagnoza)
  • mile widziana znajomość podstaw Active Directory i/lub systemy backup / macierze dyskowe 
  • mile widziane uprawnienia SEP 1kVA

Technik- Logistyk - Jabłonowo k/Warszawy

Obowiązki:

  • konfiguracja sprzętu informatycznego
  • kompletacja zestawów komputerowych
  • uzupełnianie Bazy Danych urządzeń
  • aktualizacja oprogramowania urządzeń
  • obsługa magazynowa wejścia i wyjścia towarów
  • prace logistyczno-magazynowe

Oczekiwania:

  • podstawowa wiedza z zakresu sprzętu informatycznego i obsługi komputera
  • sumienność
  • dokładność
  • mile widziani studenci kierunków technicznych

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku klientów i dostawców IT
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia Twoich kwalifikacji
  • atrakcyjny pakiet socjalny
  • świetną atmosferę pracy w zgranym zespole
  • pracę na pełny etat (umowa o pracę), bądź umowa zlecenia (studenci)
  • dostęp do najnowszych technologii i szkolenia u naszych Partnerów
  • elastyczny czas pracy

Wyślij CV