Rekrutacja
Konsultant Service Desk IT - Warszawa
Obowiązki:
- zdalne wsparcie użytkowników i obsługa zgłoszeń w obszarze IT: (komputery osobiste, urządzenia peryferyjne, systemy operacyjne, pakiet Office)
- analiza, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
- udzielanie porad informatycznych
- konfiguracja sprzętu i oprogramowania w ramach projektów wdrożeniowych
- monitorowanie i analiza wydajności systemów IT
- realizacja zadań administracji, wsparcia i utrzymania systemów IT
- aktualizacja bazy wiedzy, wsparcie w tworzeniu procedur utrzymania
- wspomaganie działu serwisu (prace wdrożeniowe u Klientów)
Oczekiwania:
- znajomość budowy i funkcjonowanie sprzętu komputerowego
- znajomość na poziomie administracyjnym systemów Windows/Linux
- umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- komunikatywność oraz asertywność
- znajomości zagadnień sieciowych (urządzenia sieciowe, protokoły TCPIP, model OSI, firewall)
- umiejętność instalacji i konfiguracji urządzeń peryferyjnych
- gotowość do pracy w trybie zmianowym, 24/7
- mile widziane doświadczenie w pracy we wsparciu IT użytkowników końcowych
- mile widziana znajomość na poziomie serwisowym komputerów klasy PC, drukarek i innego sprzętu IT (montaż/ wymiany podzespołów/ diagnoza)
- mile widziana znajomość zagadnień Active Directory i/lub systemy backup / macierze dyskowe
Konsultant Pierwszej Linii Wsparcia IT - Rotmanka / Warszawa
Obowiązki:
- przyjmowanie, kategoryzacja i rejestrowanie zgłoszeń z obszaru IT (wsparcie użytkownika końcowego)
- pomoc zdalna i obsługa zgłoszeń według określonych procedur (diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników)
- przekazywanie zgłoszeń do właściwych linii wsparcia, udzielanie informacji o stanie realizacji zgłoszeń
Oczekiwania:
- znajomość budowy i funkcjonowania sprzętu komputerowego
- znajomość podstaw administracji systemu Windows
- dobra znajomość pakietu Office oraz narzędzi pracy grupowej
- umiejętność zdalnej instalacji i konfiguracji urządzeń peryferyjnych
- doświadczenie w pracy we wsparciu IT użytkowników końcowych
- gotowość do pracy w trybie zmianowym
- komunikatywność oraz asertywność
- umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- dobra organizacja pracy i umiejętność radzenia sobie ze stresem
- wysoka kultura osobista i swoboda w komunikacji werbalnej
- mile widziane przeszkolenie i doświadczenie w call/ contact center
Specjalista Serwisu IT - Warszawa
Obowiązki:
- obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN)
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
- konfiguracja i instalacja sprzętu i oprogramowania w ramach projektów wdrożeniowych
- realizacja zadań administracyjnych oraz monitorowanie i analiza wydajności systemów
Oczekiwania:
- znajomość budowy i funkcjonowanie sprzętu komputerowego
- znajomość na poziomie podstaw administracji systemów Windows/Linux
- umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania nieoczekiwanych problemów
- znajomości sieci LAN/WAN (IPv4) (konfiguracja urządzeń sieciowych)
- umiejętność instalacji i konfiguracji urządzeń peryferyjnych
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
- prawo jazdy kat. B
- komunikatywność i asertywność
- mile widziane doświadczenie w pracy we wsparciu IT użytkowników końcowych
- mile widziana znajomość na poziomie serwisowym komputerów klasy PC, drukarek i innego sprzętu IT (montaż/ wymiany podzespołów/ diagnoza)
- mile widziana znajomość podstaw Active Directory i/lub systemy backup / macierze dyskowe
- mile widziane uprawnienia SEP 1kVA
Technik- Logistyk - Jabłonowo k/Warszawy
Obowiązki:
- konfiguracja sprzętu informatycznego
- kompletacja zestawów komputerowych
- uzupełnianie Bazy Danych urządzeń
- aktualizacja oprogramowania urządzeń
- obsługa magazynowa wejścia i wyjścia towarów
- prace logistyczno-magazynowe
Oczekiwania:
- podstawowa wiedza z zakresu sprzętu informatycznego i obsługi komputera
- sumienność
- dokładność
- mile widziani studenci kierunków technicznych
Oferujemy:
- ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku klientów i dostawców IT
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia Twoich kwalifikacji
- atrakcyjny pakiet socjalny
- świetną atmosferę pracy w zgranym zespole
- pracę na pełny etat (umowa o pracę), bądź umowa zlecenia (studenci)
- dostęp do najnowszych technologii i szkolenia u naszych Partnerów
- elastyczny czas pracy