Oferta

  • Profesjonalnie wspieramy użytkowników w zakresie problemów IT
  • Skutecznie zarządzamy systemami i infrastrukturą teleinformatyczną klientów
  • Dbamy o bezawaryjne działanie sprzętu i wyposażenia IT
  • Działamy na terenie całej Polski w trybie ciągłym, 24/7/365

Dzięki naszemu zaangażowaniu, doświadczeniu, wykwalifikowanym zasobom i sprawdzonym procedurom realizacji, środowiska IT naszych klientów działają wydajnie i bezproblemowo.

HelpDesk i wsparcie zdalne [HD1, HD2]

Nasze kompleksowo wyposażone Centrum Wsparcia Zdalnego działa w trybie ciągłym 24/7/365. Świadczymy usługi w języku polski i angielskim.

Realizujemy masowe usługi pierwszej linii kontaktu: Contact Centre (przyjmowanie, przekierowywanie, koordynacja, nadzór nad realizacją, raportowanie poziomu usług)

Świadczymy zaawansowane usługi zdalnego wsparcia technicznego i merytorycznego dla użytkowników (wsparcie w zakresie problemów IT oraz merytoryczne wsparcie w realizacji procesów biznesowych, zdalne rozwiązywanie problemów i usuwanie awarii).

Naszym klientom zapewniamy najwyższe parametry SLA:
– gwarancja przyjęcia zgłoszenia nawet w czasie 1 minuty
– rozwiązanie 70 – 90% zgłoszeń w trakcie pierwszego kontaktu

Korzystamy z zaawansowanej aplikacji ITSM (ServiceDesk Plus®), którą na życzenie udostępniamy klientom lub integrujemy z wykorzystywanymi przez nich rozwiązaniami ewidencji zgłoszeń.

Opcjonalnie korzystamy z systemów udostępnionych przez klientów

Zdalne zarządzanie i administracja systemami (Managed Service)

Kompleksowo dbamy o systemy i infrastrukturę IT klientów, zapewniając całodobowo zdalny monitoring, zarządzanie i administrację.

Outsourcing wsparcia IT i Body Leasing

Kompleksowo obsługujemy procesy wsparcia i zarządzania infrastrukturą IT:

  • Help Desk i wsparcie użytkownika – świadczone zarówno zdalnie, jak i przez dedykowanych techników rezydujących w biurach klienta
  • Asset Management – kompleksowe zarządzanie inwentarzem sprzętu IT w pełnym cyklu życia: planowanie zapotrzebowania, obsługa procesu zakupowego, wydawanie / wymiana, obsługa napraw gwarancyjnych, wycofywanie i utylizacja, obsługa rozliczeń z pracownikami zgodnie z polityką firmy.
  • Request Management – zarządzanie i realizacja wniosków pracowników odnośnie nadania uprawnień, udostępnienia licencji, wydania wyposażenia zgodnie z polityką klienta
  • Project Management – wsparcie zarządzania wewnętrznymi projektami IT klienta

Działamy zgodnie z ustalonym SLA lub udostępniamy zasoby do ich realizacji pod nadzorem klienta (body leasing).

Pracujemy w ścisłej współpracy ze służbami IT klienta odpowiedzialnymi za tworzenie procedur i polityk, budowę i rozwój infrastruktury IT. Wspieramy realizację strategii działu IT, dbając o najwyższą satysfakcję użytkowników.

Udostępniamy sprawdzone i wykwalifikowane zasoby techniczne do pracy w strukturach organizacyjnych klienta – zarówno długookresowo, jak i do obsługi tymczasowej.

Serwis wyjazdowy / on-site [HD3]

Posiadamy infrastrukturę, kompetencje i doświadczenie pozwalające realizować skuteczne usługi utrzymania i serwisu infrastruktury IT przez całą dobę, z gwarantowanym terminem usunięcia awarii w ciągu 4 – 6 godzin od zgłoszenia awarii na terenie całej Polski.

Zapewniamy kompleksową obsługę serwisową punktów handlowych, stacji paliw oraz lokalizacji biurowych dowolnej skali.

Nasi serwisanci rezydują w lokalizacjach klienta lub dojeżdżają z jednego z 17 Punktów Serwisowych na terenie kraju. W ramach Punktów Serwisowych prowadzone są również magazyny sprzętu zastępczego.

Wyróżniają nas dopracowane procedury i narzędzia zapewniające wysoką skuteczność działania, a także wysokie kompetencje zespołów:

  • technicy i inżynierowie serwisu posiadają doświadczenie i kompetencje w pełnym spektrum wiodących rozwiązań IT oraz niezbędne uprawnienia (SEP 1kVA, uprawnienia do prac na wysokości, uprawnienia serwisanta urządzeń fiskalnych, i in.);
  • kierownicy projektów to osoby z ponad 10-letnim doświadczeniem w największych projektach serwisowych i roll-outowych w Polsce, których wiedza praktyczna potwierdzona jest certyfikatami PRINCE II.

Nasz system ITSM (ServiceDesk Plus®) pozwala na precyzyjną ewidencję, nadzorowanie i raportowanie prowadzonych prac oraz zapewnia ewidencję magazynową sprzętu zastępczego.

    Realizacja projektów roll-outowych i IMACD (Install – Move – Add – Change – Disposal)

    Kompleksowo realizujemy najbardziej złożone i wymagające instalacje (roll-outy) oraz migracje sprzętu i oprogramowania – tzw. Usługi IMACD: (Install – Move – Add – Change – Dispose)

    Obsługujemy procesy inwestycji, rozwoju, modernizacji i przeprowadzek punktów sprzedaży detalicznej, stacji paliw czy oddziałów bankowych.
    Budujemy i modernizujemy sieci LAN, WiFi i zasilania.

    Nasz centralny magazyn i centrum prekonfiguracji sprzętu, zlokalizowane w Jabłonowie k/Warszawy, pozwala na kompleksową obsługę logistyczną największych projektów.

    Realizowaliśmy projekty wymagające wykonania ponad 5.000 usług instalacji w miesiącu (wraz z pełną obsługą magazynową i logistyczną).

    Mamy doświadczenie w ekspresowej mobilizacji zasobów pod projekty: np. 100 techników w czasie 2 – 3 tygodni.

    Centrum magazynowo – logistyczne (Roll-out factory)

    Posiadamy w pełni wyposażony i ubezpieczony magazyn do obsługi masowych procesów przygotowania i roll-outu sprzętu.

    Oferujemy usługi konfekcjonowania i prekonfiguracji sprzętu oraz obsługi logistycznej projektów wdrożeniowych, modernizacyjnych i deinstalacyjnych.