Outsourcing wsparcia IT dla ok. 700 pracowników firmy w Polsce, Litwie, Łotwie i Estonii. Wsparcie zdalne świadczone w trybie 24/7. W godzinach pracy dostępne jest wsparcie on-site w biurach.
Obsługa procesów Request Management, Asset Management, Service Delivery Management i Project Management.
agsdi-water-cycle
Wiodąca sieć stacji paliw
Kompleksowe wsparcie techniczne i merytoryczne dla pracowników na ponad 500 stacjach paliw koncernu w Polsce w trybie 24/7.
Serwis infrastruktury IT na stacjach w reżimie SLA 6h.
Obsługa uruchomień i modernizacji infrastruktury IT, LAN i zasilania.
agsdi-shop
Sieć dużych sklepów segmentu ‘off-price’
Serwis on-site dla kilkudziesięciu sklepów sieci w Polsce w zakresie infrastruktury IT w trybie SLA 6h.
Uruchomienia infrastruktury IT oraz roll-outy sprzętu w kilkuset sklepach w Polsce, Niemczech, Austrii, Holandii.
agsdi-share
Niemiecki integrator IT
Zdalny monitoring i administracja systemami IT w trybie 24/7.
Contact Centre w języku angielskim dla klientów końcowych firmy (ok 30. średnich i dużych firm z rynku niemieckiego).
agsdi-people
Klient sektora publicznego
HelpDesk, monitoring i zdalna administracja.
Monitorowanie pracy systemów IT klienta. Zdalna administracja i usuwanie problemów. Przyjmowanie zgłoszeń i wsparcie użytkowników systemu w trybie 24/7.
agsdi-shop
Sieć supermarketów
Serwis on-site dla ponad 100 sklepów brytyjskiej sieci supermarketów Polsce w zakresie infrastruktury IT.
Uruchomienia infrastruktury IT oraz roll-outy sprzętu w sklepach w Polsce.
agsdi-dollar-circle
Wiodący bank detaliczny w Polsce
Wsparcie zdalne (HelpDesk) dla pracowników Banku oraz obsługa procesów Asset Management.
agsdi-mobile
Wiodący operator telekomunikacyjny
Obsługa instalacji i serwisu wyposażenia WAN i WiFi w ponad 4.000 lokalizacji klientów końcowych operatora w Polsce.
agsdi-dollar-circle
Duży bank międzynarodowy
Wsparcie zdalne i on-site dla pracowników centów usług wspólnych banku w Krakowie i Wrocławiu.
agsdi-bulb-flash
Polski koncern energetyczny
Wsparcie zdalne i on-site dla pracowników koncernu w biurach w Warszawie.
Klient sektora publicznego (struktury terenowe w Polsce).
Uruchomienie ponad 2.000 zestawów wyposażenia audio-video wraz z niezbędną infrastrukturą LAN i zasilania w kilkuset lokalizacjach klienta w Polsce.