Oferta
- Profesjonalnie wspieramy użytkowników w zakresie problemów IT
- Skutecznie zarządzamy systemami i infrastrukturą teleinformatyczną klientów
- Dbamy o bezawaryjne działanie sprzętu i wyposażenia IT
- Działamy na terenie całej Polski w trybie ciągłym, 24/7/365
Dzięki naszemu zaangażowaniu, doświadczeniu, wykwalifikowanym zasobom i sprawdzonym procedurom realizacji, środowiska IT naszych klientów działają wydajnie i bezproblemowo.
HelpDesk i wsparcie zdalne [HD1, HD2]
Nasze kompleksowo wyposażone Centrum Wsparcia Zdalnego działa w trybie ciągłym 24/7/365. Świadczymy usługi w języku polski i angielskim.
Realizujemy masowe usługi pierwszej linii kontaktu: Contact Centre (przyjmowanie, przekierowywanie, koordynacja, nadzór nad realizacją, raportowanie poziomu usług)
Świadczymy zaawansowane usługi zdalnego wsparcia technicznego i merytorycznego dla użytkowników (wsparcie w zakresie problemów IT oraz merytoryczne wsparcie w realizacji procesów biznesowych, zdalne rozwiązywanie problemów i usuwanie awarii).
Naszym klientom zapewniamy najwyższe parametry SLA:
– gwarancja przyjęcia zgłoszenia nawet w czasie 1 minuty
– rozwiązanie 70 – 90% zgłoszeń w trakcie pierwszego kontaktu
Korzystamy z zaawansowanej aplikacji ITSM (ServiceDesk Plus®), którą na życzenie udostępniamy klientom lub integrujemy z wykorzystywanymi przez nich rozwiązaniami ewidencji zgłoszeń.
Opcjonalnie korzystamy z systemów udostępnionych przez klientów
Zdalne zarządzanie i administracja systemami (Managed Service)
Kompleksowo dbamy o systemy i infrastrukturę IT klientów, zapewniając całodobowo zdalny monitoring, zarządzanie i administrację.
Outsourcing wsparcia IT i Body Leasing
Kompleksowo obsługujemy procesy wsparcia i zarządzania infrastrukturą IT:
- Help Desk i wsparcie użytkownika – świadczone zarówno zdalnie, jak i przez dedykowanych techników rezydujących w biurach klienta
- Asset Management – kompleksowe zarządzanie inwentarzem sprzętu IT w pełnym cyklu życia: planowanie zapotrzebowania, obsługa procesu zakupowego, wydawanie / wymiana, obsługa napraw gwarancyjnych, wycofywanie i utylizacja, obsługa rozliczeń z pracownikami zgodnie z polityką firmy.
- Request Management – zarządzanie i realizacja wniosków pracowników odnośnie nadania uprawnień, udostępnienia licencji, wydania wyposażenia zgodnie z polityką klienta
- Project Management – wsparcie zarządzania wewnętrznymi projektami IT klienta
Działamy zgodnie z ustalonym SLA lub udostępniamy zasoby do ich realizacji pod nadzorem klienta (body leasing).
Pracujemy w ścisłej współpracy ze służbami IT klienta odpowiedzialnymi za tworzenie procedur i polityk, budowę i rozwój infrastruktury IT. Wspieramy realizację strategii działu IT, dbając o najwyższą satysfakcję użytkowników.
Udostępniamy sprawdzone i wykwalifikowane zasoby techniczne do pracy w strukturach organizacyjnych klienta – zarówno długookresowo, jak i do obsługi tymczasowej.
Serwis wyjazdowy / on-site [HD3]
Posiadamy infrastrukturę, kompetencje i doświadczenie pozwalające realizować skuteczne usługi utrzymania i serwisu infrastruktury IT przez całą dobę, z gwarantowanym terminem usunięcia awarii w ciągu 4 – 6 godzin od zgłoszenia awarii na terenie całej Polski.
Zapewniamy kompleksową obsługę serwisową punktów handlowych, stacji paliw oraz lokalizacji biurowych dowolnej skali.
Nasi serwisanci rezydują w lokalizacjach klienta lub dojeżdżają z jednego z 17 Punktów Serwisowych na terenie kraju. W ramach Punktów Serwisowych prowadzone są również magazyny sprzętu zastępczego.
Wyróżniają nas dopracowane procedury i narzędzia zapewniające wysoką skuteczność działania, a także wysokie kompetencje zespołów:
- technicy i inżynierowie serwisu posiadają doświadczenie i kompetencje w pełnym spektrum wiodących rozwiązań IT oraz niezbędne uprawnienia (SEP 1kVA, uprawnienia do prac na wysokości, uprawnienia serwisanta urządzeń fiskalnych, i in.);
- kierownicy projektów to osoby z ponad 10-letnim doświadczeniem w największych projektach serwisowych i roll-outowych w Polsce, których wiedza praktyczna potwierdzona jest certyfikatami PRINCE II.
Nasz system ITSM (ServiceDesk Plus®) pozwala na precyzyjną ewidencję, nadzorowanie i raportowanie prowadzonych prac oraz zapewnia ewidencję magazynową sprzętu zastępczego.
Realizacja projektów roll-outowych i IMACD (Install – Move – Add – Change – Disposal)
Kompleksowo realizujemy najbardziej złożone i wymagające instalacje (roll-outy) oraz migracje sprzętu i oprogramowania – tzw. Usługi IMACD: (Install – Move – Add – Change – Dispose)
Obsługujemy procesy inwestycji, rozwoju, modernizacji i przeprowadzek punktów sprzedaży detalicznej, stacji paliw czy oddziałów bankowych.
Budujemy i modernizujemy sieci LAN, WiFi i zasilania.
Nasz centralny magazyn i centrum prekonfiguracji sprzętu, zlokalizowane w Jabłonowie k/Warszawy, pozwala na kompleksową obsługę logistyczną największych projektów.
Realizowaliśmy projekty wymagające wykonania ponad 5.000 usług instalacji w miesiącu (wraz z pełną obsługą magazynową i logistyczną).
Mamy doświadczenie w ekspresowej mobilizacji zasobów pod projekty: np. 100 techników w czasie 2 – 3 tygodni.
Centrum magazynowo – logistyczne (Roll-out factory)
Posiadamy w pełni wyposażony i ubezpieczony magazyn do obsługi masowych procesów przygotowania i roll-outu sprzętu.
Oferujemy usługi konfekcjonowania i prekonfiguracji sprzętu oraz obsługi logistycznej projektów wdrożeniowych, modernizacyjnych i deinstalacyjnych.