Oferta

Nasza oferta

Realizujemy pełne spektrum usług serwisu i wsparcia teleinformatycznego:

  • Usługi punktu kontaktu (Contact Centre) i zdalnego wsparcia użytkowników (ServiceDesk) świadczone w trybie ciągłym 24/7
  • Serwis naprawczy on-site obejmujący pełne spektrum rozwiązań teleinformatycznych
  • Gwarantujemy usuniecie awarii w ciągu 4 – 6 godzin w całej Polsce.
  • Zdalne zarządzanie infrastrukturą IT, w tym platformą mobilną
  • Realizacja projektów roll-outowych i IMAC (Install – Move – Add – Change) – specjalizujemy się w projektach dużej skali i krótkim czasie realizacji.

Mamy doświadczenie w realizacji najbardziej złożonych projektów serwisowych i roll-outowych dla najbardziej wymagających klientów w najwyższych reżimach SLA.

HelpDesk i wsparcie zdalne

Nasze kompleksowo wyposażone call-centre działa w trybie ciągłym 24/7/365.

Realizujemy masowe usługi pierwszej linii kontaktu: Contact Centre (przyjmowanie, przekierowywanie, koordynacja, nadzór nad realizacją, raportowanie poziomu usług)

Świadczymy zaawansowane usługi zdalnego wsparcia technicznego i merytorycznego dla użytkowników (wsparcie w zakresie problemów IT oraz merytoryczne wsparcie w realizacji procesów biznesowych, zdalne rozwiązywanie problemów i usuwanie awarii).

Zdalnie zarządzamy i administrujemy infrastrukturą klienta (serwery, infrastruktura PC urządzenia peryferyjne, sieciowe , infrastruktura mobilna)

Korzystamy z zaawansowanej aplikacji HelpDesk, która na życzenie udostępniamy klientom lub integrujemy z wykorzystywanymi przez nich rozwiązaniami ewidencji zgłoszeń.

Serwis on-site

Posiadamy kompetencje i doświadczenie pozwalające realizować skuteczne usługi utrzymania, zarządzania i serwisu infrastruktury IT przez całą dobę, z gwarantowanym terminem usunięcia awarii w ciągu 4 - 6 godzin od zgłoszenia awarii na terenie całej Polski.

Nasi serwisanci rezydują w lokalizacjach klienta lub dojeżdżają z jednego z 16 Punktów Serwisowych na terenie kraju. W ramach Punktów Serwisowych prowadzone są również magazyny sprzętu zastępczego.

Wyróżniają nas dopracowane procedury i narzędzia zapewniające wysoką skuteczność działania, a także wysokie kompetencje zespołów:

  • technicy i inżynierowie serwisu posiadają doświadczenie i kompetencje w pełnym spektrum wiodących rozwiązań IT;
  • kierownicy projektów to osoby z ponad 10-letnim doświadczeniem w największych projektach serwisowych i roll-outowych w Polsce, których wiedza praktyczna potwierdzona jest certyfikatami PRINCE II.

Chmura prywatna i hosting aplikacji

Działając w oparciu o infrastrukturę Gdańskiego Parku Naukowo – Technologicznego oferujemy bezpieczne, wysoko dostępne i łatwo skalowalne środowisko prywatnej chmury korporacyjnej.

Prywatna chmura to dedykowane zwirtualizowane środowisko teleinformatyczne. Zapewnia efektywną kosztowo, bezpieczną, ściśle kontrolowaną i profesjonalnie zarządzaną przestrzeń dla aplikacji biznesowych oraz danych naszych klientów.

 

Usługi roll-out i IMAC

Kompleksowo realizujemy najbardziej złożone i wymagające akcje instalacji (roll-outu) i migracji sprzętu i oprogramowania.

Obsługujemy procesy inwestycji i rozwoju sieci oddziałów bankowych, punktów sprzedaży detalicznej i stacji paliw.

Mamy doświadczenie w realizacji projektów wymagających wykonania ponad 10.000 usług instalacji w miesiącu.

Bazując na zasobach uczestników Klastra mamy doświadczenie w mobilizacji pod realizowane projekty do 100 techników w czasie 2 – 3 tygodni.

 

Projekty informatyczne i oprogramowanie

Bazując na zespole z wieloletnim doświadczeniem kompleksowo realizujemy projekty wytwarzania i wdrażania dedykowanych systemów informatycznych.

Nasze specjalizacje:

  • Wdrożenia rozwiązań obsługi komunikacji w firmie i zarządzania procesami biznesowymi w oparciu o Microsoft SharePoint i Office 365,
  • Wdrożenia wspierających zarządzanie realizacją usług IT (systemów klasy IT Service Management),
  • Projektowanie i wdrażanie dedykowanych rozwiązań informatycznych (custom software development) i integracja systemów.